marți, 31 martie 2009

O PRIMĂ LEAPŞĂ

Primită de la iubi şi dată mai departe oricui vrea s-o facă

  • SUNT un pic cam stresat din cauza licenţei, de abia aştept să scap de ea;
  • AŞ VREA să ajung pe lună, am auzit că e frumos acolo;
  • PĂSTREZ amintirea zilei de ieri şi a celei de mâine;
  • MI-AŞ FI DORIT să nu fi răcit când m-am întors din Franţa
  • NU ÎMI PLAC locurile aglomerate, zgomotele făcute de bormaşina vecinului la ore matinale, zilele geroase, momentele când mă supără lumea;
  • MĂ TEM de spitalele din România, seninătate, drumurile cu gropi;
  • AUD zvonuri, vântul, radio Zu;
  • ÎMI PARE RĂU când fac un serviciu cuiva ce implică sacrificiu din partea mea şi gestul nu e apreciat;
  • NU SUNT încă procuror :((;
  • DANSEZ târziu în noapte , când am chef;
  • CÂNT atunci când nu mă aude nimeni;
  • NICIODATĂ nu am condus un camion, nu m-am plimbat cu elicopterul, nu am mâncat sepie, nu am tras cu puşca;
  • RAR consum alcool, pierd la jocuri, ajung la seminarii;
  • PLÂNG mai niciodată şi când se întâmplă din motive serioase;
  • NU SUNT ÎNTOTDEAUNA serios , dispus să fac compromisuri, vesel;
  • NU ÎMI PLACE DE MINE când nu reuşesc să mă concentrez îndeajuns să finalizez un proiect;
  • SUNT CONFUZ când lumea promite un lucru şi face altceva;
  • AR TREBUI să lupt pâna la ultima suflare pentru ceea ce îmi doresc.
FINISH...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu